Selasa, 22 Februari 2011

Hati Itu~

bismillahirrahmanirrahim~~

assalamualaikum~

bicara tentang kekuatan hati,, aku tidak pasti adakah hati aku kuat.. atau pun terlalu rapuh..
tapi bila mereka yg melihatku,, pasti disimpulkan aku adalah seorang yang sangat lemah~
kerna apa?? kerna air mataku... namun ku mulai menyedari,, di sebalik air mataku ini,, aku punya kekuatan yg hanya aku sendiri menyedarinya.. walaupun pahit yg di rasa, aku tetap akan teruskan.. aku tidak akan pernah menoleh untuk melakukan kesilapan yg serupa..

benar,, dikatakan hati itu umpama kaca yang rapuh.. mudah retak dan berderai.. oleh itu,, ia akan dijaga sebaik2 iman dan taqwa... kerna ku yakin,, ganjaran Allah itu pasti..

"bersangka baiklah terhadap Allah.. nescaya Allah sentiasa mengikut persangkaan hambaNya"

setiap yg menjadi rasa, akan disimpan jauh di sudut hati ini.. ku yakin Allah mendengar seruan hatiku... Allah mendengar impian hatiku.. dan mudahan,, Allah tunaikan dan permudahkan segalanya~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan